Kwestionariusz Strategii Systemu Digital Signage

Kioski multimedialne POSiTiVi Interactive®

Kioski dotykowe internet

Positivi Interactive® to system umożliwiający emisję dowolnej treści promocyjnej, reklamowej, informacyjnej, rozrywkowej,  które mogą być także połączone z interaktywnymi  grami, dźwiękami  po to, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, zatrzymać go  i zachęcić do zakupu. Jest to system budujący nowoczesny, specyficzny, a przede wszystkim atrakcyjny wizerunek firmy. Do prawidłowego funkcjonowania  potrzebuje  cyfrowych wyświetlaczy (LCD, plazma, projektor) bądź specjalnych  nakładek dotykowych, folii interaktywnych.

Positivi Interactive

System daje możliwość prezentowania samego produktu, usługi  w miejscu podejmowania decyzji o zakupie, zaczynając od emitowania atrakcyjnych (grafika i technologia wykonania) spotów reklamowych i informacyjnych, skończywszy na folderach, ulotkach czy też interaktywnych konkursach, symulacjach,  których głównym celem jest promocja i skuszenie klienta do działania. Dzięki wdrożeniu tego typu rozwiązań, możemy także precyzyjne dotrzeć z naszym komunikatem do specyficznej, określonej grupy odbiorców.

Technologia multimedialna stwarza możliwość daleko idącej integracji  prezentowanej treści z odbiorcą,  dzięki czemu przekaz ten odgrywa niebagatelną  rolę  w zdobywaniu nowych, bądź utrzymaniu  aktualnych klientów.

System Interactive Positivi jest polskim systemem wyświetlania treści webowych, dostępny w dwóch wersjach – „on line” i „off line”. Jeśli skorzystamy z wersji „on-line” będziemy mogli podpiąć pod system np. firmową stronę internetową, która wcześniej zostanie dostosowana do systemu,  bądź też specjalnie przygotowaną  stronę, która będzie pełnić funkcję zarówno na potrzeby systemu jak i  na potrzeby Internetu.  Jeśli będzie to wersja „off-line” wystarczy przygotować  materiał, który będzie emitowany w systemie i uruchomić go  np. za pomocą komputera lub specjalnego odtwarzacza.  Materiał może być przygotowany w najnowszych dostępnych na rynku technologiach multimedialnych czy programistycznych.

System ten jest centralnie zarządzany (wersja „on-line”), czyli  umożliwia z jednego miejsca dodawanie, a następnie rozsyłanie materiału na poszczególne lokalizacje poprzez sieć LAN/WLAN/UMTS. Umożliwia on także zdalne uruchamianie i wyłączanie, a także monitorowanie wyświetlanego przekazu. W zależności  od warunków i potrzeb, możemy stosować różne konfiguracje wyświetlania  materiałów np. system może współpracować  z ekranem LCD, projektorem multimedialnym, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby  gablota czy też  witryna sklepu służyła jako ekran dotykowy. Taki efekt uzyskamy dzięki współpracy systemu  z projektorem i specjalną nakładką dotykową, która pozwala przekształcić witrynę czy gablotę, a także każdy ekran  w interakcyjne centrum interakcji człowieka z wyświetlaną treścią.  Innowacyjność tego systemu pozwala na jego szerokie  wykorzystane m.in. do budowania nowoczesnego wizerunku firmy, reklamy, katalogu, produktów czy usług, wsparcie akcji promocyjnych w punktach handlowych, przekazywanie aktualnych informacji o firmie, kreowanie różnych zabaw i konkursów oraz wiele więcej.

System pozwala także prezentować standardową reklamę w skład, której mogą wchodzić  interaktywne przyciski nawigacji, strona główna, logo, podstrony produktów, możliwość uwzględnienia czasu i  miejsca wyświetlania, różnorodność wyświetlanych formatów, edycja kampanii reklamowych, spotów. Istnieje możliwość wzbogacenia wyświetlanego materiału o dodatkowe elementy typu: ruchome tekstowe  paski przewijania, interaktywne animacje w różnych formatach itp.  Poprzez dotykanie ekranu, klient może przechodzić  przez emitowany na wyświetlaczu materiał, dowiedzieć się więcej o produkcie czy usłudze, jak również zostawiać swoje dane kontaktowe,  wypełniać formularze, ankiety, korzystając  z wirtualnej klawiatury, wysuwanej i ukrywanej na jego życzenie poprzez dotyk.  Aktualizowanie informacji odbywa się  w błyskawicznym tempie (np. zmiana informacji  w chwili popytu na dany produkt), za pomocą kliku kliknięć w prosty i przejrzysty sposób.

Aby w pełni wykorzystać system tak, aby przynosił oczekiwane skutki, należy dobrać odpowiedni sprzęt, przygotować odpowiednią treść (marketing i technologie informatyczne), które  połączone w jedną spójną całość tworzą nową,  innowacyjną i interaktywną formę reklamy. Następnie należy całą zawartość umieścić na centralnym serwerze i rozpocząć dystrybuowanie oraz publikowanie na poszczególnych wyświetlaczach za pomocą sieci.

Call Back

Reklama Multimedialna

Witamy Państwa na naszej POSiTiVnej stronie. Pragniemy przybliżyć Państwu nowoczes- ny interaktywny system, jakim jest reklama multimedialna.

Integracja oraz zastosowania systemów reklamowych jak kioski multimedialne, reklama multimedialna, interaktywne systemy multimedialne i telewizja reklamowa.

Sklepy
 
© 2010 POSITIVI Reklama Multimedialna. All rights reserved.